Dvacet šest let aktivně pracuji na poli neurověd, tedy věd o mozku. Zabývám se především učením a pamětí, tedy tím, jak si ukládáme poznatky a dovednosti a jak jsme schopni zlepšovat své znalosti a chování. A také tím, co se stane, když tento proces dobře nefunguje. V roce 2017 jsem byl jmenován profesorem na Karlově Univerzitě v Praze. Můj výzkum napomáhá porozumění mechanismů a poruch učení a kromě poznatků přináší i aplikované výstupy. Dlouhodobě se věnuji výuce a školení středoškolských, vysokoškolských a postgraduálních studentů. Zabývám se i popularizací vědy a publikováním (působil jsem např. jako odborný lektor překladu knihy „Od neuronu k mozku“ (vydala Academia). Ve své praxi neurokouče, která je mým koníčkem, využívám moderní poznatky o lidském mozku a propojuji je s motivačním přístupem a rovnocenným partnerstvím s klienty.

“Věřím v možnosti a schopnosti člověka se učit. Sám jsem dokladem toho, že i s handikepy, zahrnujícími AHDH a Touretteův syndrom, lze žít smysluplný, ale i úspěšný život, a dosahovat výsledků a milníků. Věřím také v respektování individuality, v sílu otázek a možnost udělat svět lepším místem. Proto mi zapojení do projektu INTERAD dává ohromný smysl.”